Followers

My Life It's Not Your Life!

Sunday, March 13, 2011

Wednesday, January 19, 2011

lawak buah-buahan(muehehehe)

susah nak cari info kalau camni hahahahaha!

Thursday, January 13, 2011

KANTOI!!!!

hahahahahahahahahaahahahahha kantoiiiiiiiiii!!!!!!
akhirnya rahsia yang kau pendam selama ni aku dah tau....ternyata kau lebih busuk hati daripada orang2 yang selalu kau anggap berhati busuk....hahahahahahahahaa!!! harap kau sedar lah tak kan ada seorang pon kawan atau sahabat kau yang akan tahan dengan perangai kau macam tuh...bajet bagus sangat kan dah kene kat batang idung sendiri....skang aku betol2 xkan pandang kau lagi....boye sejati upanya ko nie..wakakakakaka!!!! padan muka prob ngan aku je sume kebusukan ko kuar kan....ingat orang stuju sangat kah ngan pangai kau macam tuh..isk2!!! sekarang kau menghilang sebab kantoi kan..ko malu sebab selama nie ko pasan bagus sangat...hahahahahaha! bahagia nya aku bila hubungan kita berakhir dan aku sangat bersyukur aku tak terhanyut begitu lama dengan kata2 manis mu dan rayuan maut mu itu....harap kau simpan untuk bakal istri mu nanti la wahahahaahahaaha!!!! terima kasih ya Allah sebab kau tunjukkan aku siapa dia sebenarnya....setiap kali ku berdoa kepada MU agar kekalkan hubungan kami berdua dan berharap kau memberikan tanda2 kalau KAU setuju dengan pilihan ku tapi tak pernah ada tanda2 itu..bila ku berdoa bertanya dan meminta MU memberikan tanda2 jika dia bukan pendamping hidupku yang akan membimbing ku kelak KAU langsung berikan ku tanda2 yg ku inginkan...terima kasih Ya Allah kau tunjukkan jalan kepadaku....hanya KAU yang maha mengetahui segalanya dan maha menentukan segalanya.... harap pertemukan la aku dengan orang yang baik2,orang yg boleh membimbing ku ke jalanMU dan boleh membahagiakan diri ku dan keluarga ku kelak...Amin!



Monday, January 10, 2011

kata-kata mutiara semangat hidup!

kekuatan sejati
 
trust and ignore them!
belajar dari kesalahan yang kita lakukan :)
 
 jangan biarkan lilin harapan mu terpadam kerana segalanya akan musnah jika kau tak menjaganya..
selalu ada harapan buat kita jangan mudah mengalah dengan sesuatu yang tak pasti kerana segalanya telah di tentukan oleh-NYA yakin dan percaya lah selalu ada harapan buat kita semua :)

Saturday, January 8, 2011

Start a new day with a new hope!

Aku ingin tepis semua rasa yg bergejolak di hati ku....terima kasih buat orang yang tak peduli dengan ku...ku harap kau tak kan pernah rasa seperti apa yang ku rasa...sangat menyakitkan tapi orang macam kau tak kan mungkin pernah rasa perasaan macam nie sebab kau takda perasaan...aku hanya harap segala yang terbaik buat ko..aku tak ingin memusuhi kau...tapi kalau kau ingin memusuhi aku silakan...ku tak rugi pape pon...cukuplah kau telah buat diriku rasa tak keruan...sehingga berat badan ku menyusut 5kg dalam seminggu hanya kerana memikirkan diri mu yg ego itu haishhhhhh!! terima kasih kepada kawan2 yg tlah banyak bagi ku smangat untuk melupakan mu..walau ada kadang di antara mereka rimas dengan luahkan hati ku ini tapi apa kan daya hanya kepada kalian saja la ku dapat luahkan isi hati ku ttg apa yg ku rasakan...ade yg sgt membantu ade yg tambah wat ku lemah jantung plak tapi ku tau dierang xnak campur sgt hal pribadi orang...ku dah buat sahabat dan kluarga ku kecewa ku janji tak kan rosakkan pikiran ku ini memikirkan orang yang tak pernah pikirkan diri ku itu....begitu mudah dia melupakan ku...semudah dirinya membalikkan telapak tangannya...mungkin ku perlukan berbulan atau bertahun lagi untuk menerima cinta baru....berbahagia lah kau insan yang pernah ku kasihi..moga kau tak tersalah pilih pasangan.....mengembara lah kau dalam mencari cinta yang kau inginkan....ku hanya berharap kau bahagia dengan pilihan hati mu.....aku tau penyebab kau menjauh dari ku...hal itu tak kan ku ulangi lagi jika ku tlah temukan pasangan hidupku nanti...terima kasih atas kasih sayang yang pernah kau berikan...terima kasih kerana sudi mendengar kisah suka dan duka ku....kau tak perhatian tapi kau punya hati yang tulus dan setia menyayangi....jangan kau abaikan lagi permaisuri hati mu kelak...sungguh menyakitkan bila di abaikan...berusaha lah untuk terus terang dan jujur dengan insan pilihan mu nanti agar hati nya selalu tenang memikirkan keadaan diri mu....kini ku kubur kau dalam kenangan ku.....selamat tinggal kasih!



Thursday, January 6, 2011

hiburkan hati

Jangan biarkan hati mu terluka lebih lama...senyum2 lah nad...jangan bersedih lagi...semua yang terjadi nie ade hikmahnye...jangan pikrkan lagi orang yang tak pernah pikirkan ko....kang ko sakit sape yg susah nad???diri ko jugak yg susah..bukan die...die tak dulik ngan ko nad...die dah buang ko jauh2...ko yang akhiri hubungan tuh nad sebab ko tak sanggup simpan rasa sakit hati ko lagi...dan ko pon tau kan die akan mudah mendapat pengganti mu...dah die tak cinta kat ko nad biarkan lah die...kalau die sayang ko nad dia tak kan sanggup buat ko menangis,buat ko bersedih dan tak kan sanggup abaikan ko nad....die dah pandai marah kat ko nad pape ko tanye kat dia pon die wat2 tak tau..jadi ko kena paham dan terima hakikat nad die dah tak sayang n cinta kat ko!!!!die nak bahagia dengan orang lain..dengan pompuan yang akan bahagiakan die..pompuan pilihan hati die nad!!!bukan pompuan cam ko nie nad...sedar diri lah nad!!jangan biarkan perasaan ko memusnahkan diri ko sendiri!!lupakan lah diee!!!!! dah la jangan sedih2 lagi k...ko sabar ek nad...mungkin dia bukan jodoh mu...ada lagi lelaki di luar sana yg boleh menyayangi,mencintai, n caring ngan ko nad...yakin lah nad ade lagi yg terbaik bagi mu di luar sana..orang yang akan membimbing mu ke jalannya..orang yang akan membahagiakan mu..bukan orang yang buat ko sakit hati,buat ko menangis dan x tentu hala...ko harus kuat nad!!!!kuatkan semangat mu!!! 

SESI MENYEDAPKAN HATI!!

Wednesday, January 5, 2011

Thats what you get!!

special song for me & him
this is what we get when we hurt each other!

ustaz elias (doa-doa' pilihan)

betapa liar nya diri ku..akibat bersosial akhirnya hidup ku tak tentu arah..menyesal sungguh diri ini terlalu enjoy semasa dulu..sekarang ku harus mulakan hidup ari bawah lagi...ku harap nanti ku dapat pendamping hidup yang dapat membimbing ku ke jalanNYA...ku ingin tinggalkan kehidupan yang lalu walau pun sesekali terusik hati ini mengulangi nya...tapi ku tak ingin mengulangi kesalahan yang sama untuk kesekian kalinya...cukuplah sudah perasaan ku ini di permainkan..cukuplah ku derhaka dengan kedua orgtua ku...cukuplah sudah ku mengecewakan semua orang!! aku ingin perubahan yg baik dalam hidup ku...insyaAllah aku boleh!! dengarkan lah ceramah ustaz di bawah nie heheheh!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1795949821259

Saturday, January 1, 2011

aku buat blog hanya untuk suka-suka nak lawa ke tak aku punya suka wahahahaha!

Aku tengok blog orang tersusun rapi jek..banyak bling2,tulisan kecik2,bunyi lagu yang memekak....camne dierang buat ek???wahahahahaha! tapi kadang ade blog nie wat nyampah....serabut pale otak ku tgk...klo buat cam ku nie simple je kan bagus...senang nak belek2 wakakakaka!
ku nie bukan pakar IT jadi klo ade sesape singgah sini jangan gelakkan blog ku yg skema nie ek...ku buat suka2 jek hahahahahaha!warippppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...zazazaa~!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...